Regulamin Usług Fryzjerskich

TWOJE bezpieczeństwo jest dla nas PRIORYTETEM. Rankingi opinii salonów fryzjerskich potwierdzają, że wdrożyliśmy skuteczne i sprawdzone procedury dla maksymalnej ochrony zdrowia.

REGULAMIN USŁUG FRYZJERSKICH

1. W dzień poprzedzający wizytę prosimy o wiadomość SMS potwierdzającą przybycie na umówioną wizytę oraz DOBRY stan zdrowia ( brak w ostatnich dniach kaszlu, podwyższonej temperatury lub innych typowych objawów dla chorób zakaźnych ).

Powyższe potwierdzenie wizyty SMS jest również OŚWIADCZENIEM iż klient :

nie jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny, nie zamieszkuje z osobą która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie, w ciągu tygodnia nie miał kontaktu z osobą podejrzaną o zakażenie/zachorowanie lub skierowaną do izolacji.

2. Klient przybywa na wizytę bez osób towarzyszących ( osoby bez rezerwacji nie będą wpuszczone do salonu ).

3. Po przybyciu na miejsce prosimy dzwonić dzwonkiem na szklanych drzwiach i poczekać na asystenta fryzjera który poinformuje czy Państwa stanowisko jest już gotowe na przyjęcie.

Można poczekać przed wejściem lub na ławeczce ( po schodkach w górę - nad wejściem do salonu ). Nie można korzystać z poczekalni w holu salonu - wytyczne Minsterstwa Zdrowia.

4. Każdy klient wchodzi do salonu w maseczce, z torbą / workiem foliowym na przechowywanie swojej odzieży wierzchniej - odzież klientów nie może się ze sobą stykać.

5. Po wejściu do salonu będą państwo poproszeni o umycie rąk w łazience.

6. Otrzymujecie państwo nową jednorazową certyfikowaną maseczkę medyczną która umożliwi swobodę pracy fryzjera.

7. Następnie pracownik salonu dokona bezdotykowego pomiaru temperatury czoła aby wykluczyć obsługę osób z gorączką.

8. Fryzjerzy i asystenci każdorazowo przed rozpoczęciem dnia pracy przechodzą mierzenie temperatury wraz z udokumentowanym wywiadem o braku wstępowania objawów chorobowych oraz o braku kontaktu z osobami potencjalnie zakażonymi.

9. Państwa stanowisko oraz wszystkie powierzchnie z którymi możecie mieć styczność zostały zdezynfekowane zgodnie z wytycznymi GIS.

10. Wszystkie narzędzia które fryzjer będzie używać podczas usługi zostały poddane profesjonalnej sterylizacji i są zarezerwowane tylko i wyłącznie do państwa obsługi. Stosujemy jednorazowe okrycia, ręczniki, podkłady itp. dla każdego klienta.

11. Dla komfortu umożliwiamy dezynfekcję rąk w każdym miejscu w salonie.

12. Na terenie salonu zgodnie z wytycznymi GIS obowiązuje zakaz korzystania z telefonu ( z wyłączeniem fryzjera/asystenta PO wykonaniu usługi ).

13. Brak możliwości korzystania z napojów ciepłych i zimnych – klient może przynieść własne.

14. W salonie obowiązują zasady dystansu społecznego zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.

15. Salon posiada system wentylacji mechanicznych pomieszczeń zapewniający maksymalny dopływ świeżego powietrza z zewnątrz.

16. W salonie zainstalowano 3 profesjonalne oczyszczacze powietrza w technologii UV/TSS/HEPA które dezynfekują 200,000 litrów powietrza na godzinę.

17. Wilgotność powietrza jest monitorowana i podniesiona specjalnie aby ograniczyć ekspresję patogenów w powietrzu.

18. Regularnie przeprowadzana jest dezynfekcja pomieszczeń z wykorzystaniem OZONU która jest potwierdzonym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH narzędziem w walce z SARS-CoV-2

20. Wpłata zadatku (jesli będzie wymagana zostaniecie państwo poinformowani) następuje na konto, natomiast w związku z brakiem terminala płatność za usługę w formie gotówkowej.

Rozumiemy, że wprowadzone zmiany mogą wydawać się Państwu uciążliwe/nadmiarowe jednak tylko dzięki takiemu podejściu do pandemii możemy zagwarantować pełne bezpieczeństwo dla naszych klientów i najlepsze usługi fryzjerskie w Poznaniu.

SMS potwierdzający wizytę jest równoznaczny z akaceptacja powyższego REGULAMINU USŁUG FRYZJERSKICH